Novinky
22. 11. 2024 Prezentovali sme skúsenosti s Security Health Check Standard na seminári Oracle Day by Arrow v Bratislave konaného 20.11.2024.
Čítať viac »
8. 11. 2024 Konzultanti CCW,s.r.o. sa zúčastnili 7.11.2024 na partnerskej konferencii Data & AI Forum v Prahe organizovanej spoločnosťou Oracle.
Čítať viac »
18. 10. 2024 CCW ponúka bezpečnostný audit a zabezpečenie pre Oracle Cloud Infrastructure.
Čítať viac »
27. 9. 2024 Generatívna AI pre Siebel CRM teraz dostupná pre verziu IP 24.9
Čítať viac »
12. 9. 2024Digitalizácia a Cloudifikácia vs CCW tím v lete
Čítať viac »
18. 6. 2024 CCW, s.r.o. získala ocenenie Innovation Champion FY2024 od Oracle Slovensko, s.r.o.
Čítať viac »
3. 6. 2024 Ponúkame špeciallizované balíčky pre Oracle Cloud Infrastructure ako migráciu Siebel CRM do OCI, Chatbot/Voicebot v OCI a Cloud Adoption.
Čítať viac »
18. 4. 2024 Migrácia VMWare Workloadov do Oracle Cloudu
Čítať viac »
30. 1. 2024 Oracle oznámil všeobecnú dostupnosť svojej OCI Generative AI služby spolu s niekoľkými podstatnými vylepšeniami Data science a cloudových služieb.
Čítať viac »
30. 1. 2024 Nová pozícia pre PL/SQL developera a dátového migračníka
Čítať viac »
14. 12. 2023Inšpiratívny Oracle Day by Arrow v Bratislave.
Čítať viac »
24. 11. 2023 Nasadenie umelej inteligencie pre vašu firmu a procesy, ktoré môžete s nami využitím cloudu okamžite použiť. Sme experti na multi-cloudové riešenia s AWS, OCI a Azure a rovnako sa špecializujeme na umelú inteligenciu, počítačové učenie a generatívne AI.
Čítať viac »
22. 9. 2023Pozdrav konverzačného firemného chatbota s umelou inteligenciou
Čítať viac »
7. 7. 2023Nový Sovereign Cloud je úplne v rámci EÚ a je oddelený od ostatných cloudových regiónov Oracle, čo zákazníkom poskytuje väčšiu kontrolu nad ich údajmi.
Čítať viac »
24. 6. 2023 Voľná pozícia pre Fullstack developera.
Čítať viac »
12. 5. 2023 Estimate is that only 49% organizations would be unlikely to survive if hit by a disaster. Modernize backup and disaster recovery with cloud.
Čítať viac »
13. 2. 2023 Oracle Cloud Infrastructure na Oracle Technology Day v Košiciach.
Čítať viac »
16. 12. 2022 Oracle Applications Unlimited 2022 in Frankfurt , Germany with our focus to Siebel CRM.
Čítať viac »
14. 11. 2022Telekomunikačný operátor využíva kontaktné centrum Genesys, a dedikovanú agentskú aplikáciu Genesys Workspace Desktop cez ktoré agenti prijímajú všetky interakcie kontaktného centra - hovory, kampane, chat, spätné volania. Množina komunikačných kanálov bola rozšírená o emailovú komunikáciu.
Pridaním emailového kanála operátor sústredil, zjednotil a zintegroval obsluhu všetkých komunikačných kanálov do jednej agentskej aplikácie, nakoľko emailový kanál bol jediný obsluhovaný v inej aplikácii.
Čítať viac »
19. 10. 2022Prvé dve použitia umelej inteligencie pre kontaktné centrá v Siebel CRM.
Čítať viac »
28. 9. 2022Oracle continues bringing new features for Siebel CRM every month. Here are those for Oracle Siebel CRM 22.7+
Čítať viac »
26. 8. 2022Slovenský telekomunikačný operátor, pre ktorého dlhodobo implementujeme rozšírenia do jeho hlavnej klientskej aplikácie pre komunikáciu so zákazníkmi sme implementovali zásadnú zmenu, ktorá uľahčí agentom kontaktného obsluhovanie zákazníckych interakcií. Okrem uľahčenia sa aj zrýchli čas obsluhy.
Čítať viac »
1. 7. 2022V CCW sme vyškolení a certifikovaní pre technické, biznis a ekonomické aspekty AWS cloudu.
Čítať viac »
13. 5. 2022 Oracle announced new statement of direction for the Siebel CRM.
Čítať viac »
29. 3. 2022 For our customer, we have developed and performed the migration of their product catalogue database using tool ora2pg.
Čítať viac »
11. 1. 2022 CCW has elasticsearch competency to design, build customize and maintain elasticsearch framework.
Čítať viac »
8. 10. 2021 CCW,s.r.o. rozšírilo svoje portfólio o strímovaciu messagingovú platformu Apache Kafka.
Čítať viac »
22. 9. 2021 CCW s.r.o. ako AWS Select Partner sa viac a viac fokusuje na cloudové technológie, čoho je dôkazom poskytnutie školení a praktických implementácií viacerým konzultantov v technológiách Docker and Kubernetes. Všetko toto úsilie smeruje k tomu, aby sme naším zákazníkov boli schopní poskytnúť riešenia ešte s väčšou pridanou hodnotou.
Čítať viac »
13. 5. 2021Švajčiarska poisťovňa má 2 nové riadené procesy pre podporu kontaktného centra
Čítať viac »
5. 2. 2021This year is absolutely go to upgrade Oracle Siebel CRM to 21.X version. Here is why :
Čítať viac »
29. 1. 2021 Nové pracovné pozície
Čítať viac »
24. 9. 2020 CCW je certifikovaný registrovaný konzultačný partner AWS Cloudu.
Čítať viac »
15. 5. 2020 Hľadáme šikovného devopsáka v CI/CD SAFe ekosystéme pre kľúčové CRM riešenie zahraničného klienta s pokročilou znalosťou nemeckého jazyka. Práca je z Bratislavy.
Čítať viac »
21. 4. 2020 Riadený proces , ktorý podporuje zákazníkov v poisťovníctve tým, že naviguje a riadi agenta kontaktného centra nevyhnutnými krokmi, ktoré treba na obsluhu zákazníka.
Čítať viac »
8. 4. 2020 Oracle písalo o CCW vo svojom Partner Spotlight blogu.
Čítať viac »
22. 1. 2020 CCW prezentácia integrácie Siebel CRM s kontaktným centrom založenom na Skype for Business na prvom tohtoročnom Siebel CRM Virtual Customer Advisory Board.
Čítať viac »
25. 10. 2019Mobilný operátor O2 Slovensko spustil tento týždeň v svojom kontaktnom centre do prevádzky nový komunikačný kanál – spätné volanie alebo tzv. Callback. Zavedenie nového kanálu si vyžadovalo implementáciu na strane kontaktného centra – Genesys, na strane klientskej aplikácie Genesys Workspace Desktop Edition a na strane zákazníckeho portálu O4.
Čítať viac »
4. 10. 2019Apigee od Googlu je odpoveď na výzvu prepojiť viaceré cloudy od rôznych poskytovateľov s systémami u zákazníka, dávajúci požadovanú flexibilitu, bezpečnosť a kompatibilitu.
Čítať viac »
20. 9. 2019 CCW sa ladí na #1 cloud worlds CRM Salesforce.
Čítať viac »
19. 9. 2019 Oracle ohlásil v San Francisco na Oracle Open World 2019 prvý a jediný autonómny operačný systém Linux v GEN2 Oracle cloude.
Čítať viac »
30. 7. 2019Asistenčné oddelenie švajčiarskej poisťovne používa Oracle Siebel CRM ako hlavný systém riešenia škodových udalostí. Vznikla požiadavka pre rozšírenie procesu prepravy / transportu vozidiel v rámci CRM. Cieľom rozšírenia procesu bola integrácia so službami geokódovania a plánovania trás pomocou Google maps. To umožnilo používateľom plánovať v službe Google maps trasy odtiahnutia vozidiel jedným kliknutím v CRM systéme.
Čítať viac »
2. 7. 2019Mobilný operátor O2 v týchto dňoch uviedol do prevádzky kampaňový modul svojho portálu O4. Portál O4 sa už pred časom stal hlavným zákazníckym systémom mobilného operátora a postupne je obohacovaný o moduly, ktoré boli súčasťou predošlého CRM systému. Tentokrát prišiel rad na modul pre podporu marketingových a predajných kampaní.
Čítať viac »
3. 6. 2019Kontaktné centrum a oddelenie asistenčných služieb vybranej švajčiarskej poisťovne úspešne nasadilo nové riešenie kontaktného centra od spoločnosti Luware. Riešenie je založené technológií Skype for Business a je prepojené so zákazníckou aplikáciou na báze Oracle Siebel CRM. Riešenie využíva hlasový, emailový, faxový a sms kanály pre komunikáciu so zákazníkmi, ktoré sú plne integrované v CRM aplikácii Oracle Siebel.
Čítať viac »
2. 5. 2019Poisťovňa právnej ochrany vo Švajčiarsku predstavila nové riešenie kontaktného centra založené na Skype for Business a technológii od spoločnosti Luware Company a jej integrácii CTI s Oracle Siebel CRM.
Čítať viac »
18. 3. 2019 Pre nášho zákazníka O2 sme vyvinuli modul pre integráciu CTI aplikácie Genesys WDE a ich nového zákazníckeho portálu O4, kde sme implementovali 2 nové procesy.
Čítať viac »
12. 11. 2018CCW team attended Websumit 2018 in Lisabon, Portugal and shares it observations and takeaways.
Čítať viac »
25. 10. 2018Zúčastnili sme sa podujatia Genesys G-Summit, ktoré sa konalo v Prahe 18.11.2018. G-Summit je každoročné stretnutie partnerov a zákazníkov firmy Genesys, kde sa prezentujú a diskutujú najnovšie trendy, aplikácie, riešenia, smerovanie a stratégia pre platformy zákazníckej skúsenosti, založené na riešení Genesys.
Čítať viac »
5. 9. 2018Pre nášho zákazníka – mobilného telekomunikačného operátora - O2 Slovensko, sme vyvinuli integráciu aplikácie Genesys Workspace Desktop Edition a ich zákazníckeho portálu “O4” pre komunikačný kanál chatu.
Čítať viac »
25. 6. 2018 Mali sme možnosť po druhý raz navštíviť Genesys G-Summit, tentoraz v Bratislave s veľmi zaujímavým obsahom a prinášame Vám zaujimavé informácie, čo Genesys ponúka svojim zákazníkom v oblasti CX a kontaktných centier.
Čítať viac »
13. 4. 2018Oracle ohlásilo na koniec apríla 2018 vydanie novej verzie Oracle Siebel CRM IP2018. Prinášame Vám popis najnovších funkcionalít.
Čítať viac »
1. 3. 2018 Presťahovali sme sa do nových priestorov v Bratislave. Príďte nás navštíviť.
Čítať viac »
6. 2. 2018 Hľadáme CTI Genesys konzultanta na posilnenie nášho tímu.
Čítať viac »
19. 12. 2017 Umelá inteligencia a počitačové učenie v aplikácií IT riešení na interakciu so zákazníkmi. CCW vás prevedie k 4. digitálnej revolúcii a k aplikácii umelej inteligencii k razantnému zlepšeniu Vášho biznisu a starostlivosti o zákazníkov. Máme na to všetky predpoklady a talenty.
Čítať viac »
16. 12. 2017Pre klienta z oblasti poisťovníctva sme zrealizovali upgrade CTI integrácie na báze Gplus Adaptéra medzi Oracle Siebel CRM a Genesys pre komunikačné kanály: hlas, email, fax, sms.
Čítať viac »
6. 11. 20172.11 sa v Prahe konalo podujatie G-Summit, ktorého sme sa zúčastnili. G-Summit je každoročné stretnutie partnerov a zákazníkov firmy Genesys, kde sa prezentujú a diskutujú najnovšie trendy v oblasti kontaktných centier.
Čítať viac »
14. 9. 2017 S ohlásením novej Siebel CRM IP17 verzii sa pre všetých klientov, ktorí ešte nemajú Open UI GUI technológiu a fungujú na ActiveX otvorila príležitosť upgradovať na najnovšiu IP17 verziu. Ponúkame ako novinku takúto inovačnu a modernizačnu implementáciu pre existujúce Siebel CRM inštalácie.
Čítať viac »
5. 6. 2017 GPS monitorovanie a Siebel Open portálové riešenia pomáhajú zlepšiť asistenčné služby poskytované poisťovňami pre motoristov vo Švajčiarsku.
Čítať viac »
20. 3. 2017Pre klienta z oblasti poisťovníctva sme zrealizovali integráciu komunikačnej platformy Skype for Business a Oracle CRM riešenia.
Čítať viac »
5. 3. 2017Pre klienta z oblasti poisťovníctva sme úspešne dodali Open UI migráciu pre Oracle Siebel CRM verzie IP15.
Čítať viac »
23. 3. 2016Všetko na svete sa točí okolo žien a peňazí. Znásobenie efektu monitorovania vozidiel a ušetrenie peňazí minutých na pohonné látky vozového parku umožňuje CAN Busové diaľkové sledovanie spotreby paliva tečúceho cez trysky do motora.
Čítať viac »
23. 3. 2016V 500 gramoch hmoty výkon a úžitkové vlastnosti ako v nadupanom desktope.
Čítať viac »
16. 3. 2016Pre klienta z oblasti telekomunikácií sme realizovali implementáciu riešenia Genesys WDE a hlasovú CTI integráciu s riešením Oracle Siebel CRM a zákazníckym portálom.
Čítať viac »