Integrácia Siebel CRM a Google Maps uľahčuje proces v poisťovni
30. 7. 2019
Asistenčné oddelenie švajčiarskej poisťovne používa Oracle Siebel CRM ako hlavný systém riešenia škodových udalostí. Vznikla požiadavka pre rozšírenie procesu prepravy / transportu vozidiel v rámci CRM. Cieľom rozšírenia procesu bola integrácia so službami geokódovania a plánovania trás pomocou Google mapy. To umožnilo používateľom plánovať v službe Google maps trasy odtiahnutia vozidiel jedným kliknutím v CRM systéme.
Uvedený proces môže byť stručne opísaný nasledovne. Užívateľ na základe žiadosti zákazníka registruje škodovú udalosť. Ak si udalosť vyžaduje aj transport poškodeného vozidla, na zabezpečenie prepravy vozidla vytvorí servisnú požiadavku s miestom začiatku a cieľa transportu. Na výpočet nákladov musí užívateľ poznať vzdialenosť trasy vozidla, ako aj priebeh samotnej trasy. Pre získanie týchto informácií musel používateľ použiť aplikáciu Google mapy. Pracne zadať začiatok a koniec trasy a nechať Google vypočítať vzdialenosť a plán trasy. Všetky tieto činnosti si vyžadujú čas. Nami implementovaná integrácia umožňuje všetky tieto funkcie dosiahnuť jedným kliknutím na obrazovke priamo v Siebel CRM aplikácii. Výhodou je tiež, možnosť zobraziť viac trás na jednej mape, čo poskytuje používateľom kompletný prehľad o trasách prepravy vozidiel v určitom časovom období. Trasy sú navyše farebne rozlíšené podľa stavu požiadavky (otvorená, v riešení, hotová).
Späť na Novinky