Genesys G-Summit 2018 Praha
25. 10. 2018
V Prahe sa 18. októbra konala konferencia Genesys G-Summit, ktorej sme sa zúčastnili. G-Summit v Prahe je každoročné stretnutie partnerov a zákazníkov firmy Genesys v tomto regióne. Summit je miestom, kde Genesys prezentuje svou stratégiu, smerovanie, cestovnú mapu pre svoje aplikácie zákazníckej skúsenosti (CX platformy - Pure Engage, Pure Connect and Pure Cloud). Prednášky na summite sú orientované na prezentáciu nových aplikácie a na najdôležitejšie inovácie uvedené na trh za posledné obdobie.
Genesys oznámil, že sa dostal do výberu Top 5 pre aplikácie zákazníckej skúsenosti, čo znamená, že Genesys platforma je porovnateľná s aplikáciami ako Saleforce CRM, Microsoft CRM v oblasti CRM a komunikačných riešení.
Hlavná pozornosť je venovaná platforme pre umelú inteligenciu – KATE. Umelá inteligencia a učenie počítačov sú dnes postupne implementované do všetkých moderných aplikácii zákazníckej skúsenosti, Genesys nie je výnimkou. KATE je platforma integrovateľnej umelej inteligencie, ktorá umožňuje napr. integrovať vlastného chatbota, rozpoznávanie reči, prediktívne smerovanie interakcií a pod.
Genesys kontinuálne rozširuje svoje portfolio aplikácií. Tentokrát Genesys predstavil nové riešenie Genesys Intelligent Automation. Genesys Intelligent Automation je platforma, ktorá umožňuje rýchle organizáciám nasadenie funkcií samoobslužných služieb pre svojich zákazníkov pre efektívnejšiu a osobnejšiu skúsenosť zákazníkov, vrátane inteligentného riadenia volaní, emailovej a chatovej komunikácie. Genesys Intelligent Automation poskytuje netechnickým používateľom vysokú úroveň kontroly nad riadením a konfiguráciou systému pomocou webového rozhrania.
Genesys Intelligent Automation môže poskytnúť vašim zákazníkom prístup k vašim aplikáciám WebIVR pomocou chatbotov. Zákazníci môžu hovoriť s chatbotom pomocou prirodzeného jazyka za účelom splnenie rôznych požiadaviek, ako je napríklad platba alebo kontrola zostatku na účte.
Genesys opäť zdôraznil svoju cloudové riešenie kontaktného centra - Pure Cloud. Pure Cloud je aplikácia zákazníckej skúsenosti pre omni-kanálovú komunikáciu v jednej platforme, ktorá riadi a zaznamenáva všetky údaje o interakciách na jednom mieste. Ďalšie podrobnosti nájdete tu.
Späť na Novinky