Umelá inteligencia predstavená v novej verzii Oracle Siebel CRM 22.10
19. 10. 2022
S najnovšou verziou Siebel Oracle CRM 22.10 prichádza vstavaná integrácia na Oracle Cloud služby umelej inteligencie, ktoré obsahujú prednastavené modely počítačového učenia na špecifické využitia.
V tejto verzii su naintegrované dve využitia umelej inteligencie v Oracle OCI AI cloude :
1. Detekcia osobných údajov. Táto služba umelej inteligencie upozorní agenta kontaktného centra na akýkoľvek výskyt osobných údajov v poli Popis entity Služba. Toto zabráni porušeniu GDPR.
2. Prepis reči na text. Táto služba umelej inteligencie prepíše nahratú reč do textovej podoby pre agentov kontaktných služieb a pripne to ako prílohu ku entite Služba. Ďalšie analýzy môžu byť realizované nad textom ako kategorizácia, detekcia sentimentu a iné.
Integrácia je implementovaná cez Java Business Service, ktorý je implementovaný v JAVA JDK z Oracle OCI nasadený v SES Tomcate SIebel Servera. Môže byť volaný cez Business Service, alebo z Workflowu, skriptu ale aj cez Inbound REST API. Týmto prostredníctvom Siebel CRM sa do organizácie dostávaju služby umelej inteligencie Oracle OCI cloudu. S dalšími využitiami umelej inteligencie môžeme rátať v nasledujúcich verziách Siebel CRM.
Firma CCW sa špecializuje na nasadzovanie Siebel CRM od Oracle Poskytujeme kompletné poradenstvo, vývoj, prispôsobenie , migráciu, upgrade, performance tunning CRM na báze SIebel CRM.
Viac info o využití umelej inteligencii v Oracle OCI AI cloude : https://www.oracle.com/uk/artificial-intelligence/ai-services/
Späť na Novinky