Nadadenie umelej inteligencie pre vašu firmu, ktorú môžete mať s nami ihneď
24. 11. 2023
Nebojte sa AI Dnešný boom generative AI, AI, MO vytvára emočný tlak na firmy, či načas, správne a vôbec využívajú tieto technológie pre ich chod a rast. Dôležité je ostať nohami na zemi a ostať sústredený na správny výber ich využitia , spôsobu a partnera na implementáciu. AI, ML, generative AI sú naozaj kladivo, ale nepoužívajme kladivo na blchy , ale na správne veci.
CCW sú odborníci na pomoc spoločnostiam využívajúcim cloud computing na maximalizáciu ich potenciálu. Dôležitou súčasťou budúcich IT systémov a scenárov využitia cloudu je strojové učenie a umelá inteligencia. CCW je partnerom AWS, Oracle Cloud Infrastructure a Microsoft Azure cloud. V tomto článku sa zameriame na využitie služieb AI z týchto cloudov. Je to najrýchlejší, najlacnejší a najefektívnejší spôsob používania umelej inteligencie a my vás môžeme viesť a uľahčiť vám to. Uvádzame niekoľko scenárov, ktoré prinášajú okamžitý úžitok pre spoločnosť a dajú sa implementovať rýchlo a jednoducho.
Language Services
Pochopenie prirodzeného jazyka (NLU) sa používa na získavanie informácií z dokumentov, e-mailov, chatov a komunikácie so zákazníkmi. Na základe použitého modelu je možné zistiť jazyk, zákaznícky sentiment a názory, klasifikáciu textu. Všetky tieto informácie možno použiť na organizáciu obchodných procesov, ako je napríklad uprednostňovanie e-mailov na smerovanie, automatické uzatváranie nárokov, servisné požiadavky.
Jazyková AI môže vykonávať nasledujúce úlohy :
- Analýza sentimentu a hľadanie názorov a spätnej väzby
- zistiť jazyk
- klasifikovať text a extrahovať informáciu z neho
- Detekcia a zamaskovanie GDPR dát v texte, formulároch
- Zhrnutie obsahu dokumentu
- Zhrnutie obsahu konverzácie
Azure AI Language Studio
Azure Príklad analýzy sentimentu pomocou Azure AI Language Studio pomocou služby Azure AI Language analyzuje sťažnosť zákazníka na návštevu telco obchodu v nákupnom stredisku.
{
"documents": [
{
"id": "id__13312",
"sentiment": "mixed",
"confidenceScores": {
"positive": 0.17,
"neutral": 0.27,
"negative": 0.56
},
"sentences": [
{
"sentiment": "positive",
"confidenceScores": {
"positive": 0.65,
"neutral": 0.34,
"negative": 0
},
"offset": 0,
"length": 72,
"text": "Dobrý deň, Chcem reklamovať Vašu službu vo Vašej predajni v OC Central. "
},
{
"sentiment": "negative",
"confidenceScores": {
"positive": 0.03,
"neutral": 0.35,
"negative": 0.62
},
"offset": 72,
"length": 75,
"text": "Chcel som si kúpiť paušál, no v obchode nebol nikto ochotný sa mi venovať. "
},
{
"sentiment": "negative",
"confidenceScores": {
"positive": 0,
"neutral": 0.38,
"negative": 0.62
},
"offset": 147,
"length": 102,
"text": "Keď som prišiel po radu, povedali mi, že vaše systémy sú mimo prevádzky a mal by som prísť ďalší deň. "
},
{
"sentiment": "negative",
"confidenceScores": {
"positive": 0,
"neutral": 0,
"negative": 1
},
"offset": 249,
"length": 22,
"text": "som velmi nespokojny. "
},
{
"sentiment": "neutral",
"confidenceScores": {
"positive": 0.16,
"neutral": 0.84,
"negative": 0
},
"offset": 271,
"length": 23,
"text": "s pozdravom Jozef Novák"
}
],
"warnings": []
}
],
"errors": [],
"modelVersion": "2022-11-01"
}
AWS Amazon Comprehend
Príklad AWS režimu analýzy osobne identifikovateľných informácií (PII) v službe AWS Comprehend
API call
{
"Text": "Good day,\nI want to complain about your service at your store in OC Central. I wanted to buy a flat rate, but there was no one in the store willing to attend to me. When I came for advice I was told your systems were down and I should come another day. I am very dissatisfied.\nSincerely,\nJozef Novák",
"LanguageCode": "en"
}
Result
{ "Entities": [ { "Score": 0.9995710253715515, "Type": "ADDRESS", "BeginOffset": 65, "EndOffset": 75 }, { "Score": 0.9999931454658508, "Type": "NAME", "BeginOffset": 288, "EndOffset": 299 } ]
}
Oracle Cloud Infrastructure AI Service – Language
OCI Príklad komplexnej analýzy pomocou detekcie jazyka, klasifikácie textu, rozpoznávania pomenovaných entít, extrakcie kľúčových fráz, analýzy sentimentu.
AI driven Chatbot
Oracle Digital Assistant
Oracle Digital Assistant poskytuje kompletnú platformu AI na vytváranie konverzačných zážitkov pre obchodné aplikácie prostredníctvom textových, chatových a hlasových rozhraní.
Platforma je takzvaná konverzačná AI, ktorá má nasledujúce funkcie:
- Generatívne funkcie AI
- Pochopenie prírodného jazyka a strojové učenie
- Hlas poháňaný AI
- Analýzy a štatistiky
- konverzačný dizajnér
- tréner dialógov a domén
- natívna viacjazyčná podpora
- viackanálová podpora
- automatizovaný prenos medzi robotmi a agentmi
Microsoft Azure OpenAI Conversational AI
Roboty generované AI, otázky a odpovede a riešenia kontaktných centier na zefektívnenie a zlepšenie služieb zákazníkom.
Modely GPT-35-Turbo a GPT-4 sú jazykové modely, ktoré sú optimalizované pre konverzačné rozhrania. Modely sa správajú inak ako staršie modely GPT-3. Predchádzajúce modely boli text-in a text-out, čo znamená, že akceptovali reťazec výzvy a vrátili dokončenie, ktoré sa pridalo k výzve. Modely GPT-35-Turbo a GPT-4 však umožňujú konverzáciu a odosielanie správ. Modely očakávajú vstup naformátovaný v špecifickom formáte prepisu podobnom chatu a vrátia dokončenie, ktoré predstavuje správu napísanú modelom v chate. Aj keď bol tento formát navrhnutý špeciálne pre konverzácie s viacerými odbočkami, zistíte, že môže dobre fungovať aj v situáciách bez četu.
V Azure OpenAI existujú dve rôzne možnosti interakcie s týmito typmi modelov:
- Chat Completion API.
- Completion API with Chat Markup Language (ChatML).
Niektoré vzorové prípady použitia pre vlastné scenáre Azure OpenAI pre konverzačnú AI:
- Azure OpenAI Virtual Assistant
- AI Powered Call Center Intelligence Accelerator
- Enterprise Chat with Azure Search
Azure AI Bot Service
slúži na návrh a implementáciu enterprise-grade konverzačných AI botov.
Amazon Lex
je určený na vývoj botov s konverzačným AI.
Amazon Lex, poháňaný rovnakou technológiou ako Alexa, vám poskytuje nástroje na riešenie náročných problémov hlbokého učenia, ako je rozpoznávanie reči a porozumenie jazyka, prostredníctvom ľahko použiteľnej plne spravovanej služby. Amazon Lex sa integruje s AWS Lambda, ktorú môžete použiť na jednoduché spúšťanie funkcií na vykonávanie vašej back-endovej obchodnej logiky na získavanie a aktualizácie údajov. Po vytvorení môže byť váš robot nasadený priamo na chatovacie platformy, mobilných klientov a zariadenia internetu vecí. Poskytnuté prehľady môžete použiť aj na sledovanie metrík vášho robota. Amazon Lex poskytuje škálovateľné, bezpečné, ľahko použiteľné komplexné riešenie na vytváranie, publikovanie a monitorovanie vašich robotov.
- Prirodzené konverzácie
- Vysokokvalitné rozpoznávanie reči a porozumenie prirodzenému jazyku
- Správa kontextu
- Podpora 8 kHz telefonovania
- Viac-kolový dialóg
- Vývojová produktivita
- Nástroj na tvorbu vizuálnej konverzácie
- Výkonné možnosti správy životného cyklu
- Nasadenie jedným kliknutím na viacero platforiem
- Streamovanie konverzácií
- AWS integrácia služieb
- Integrácia s Amazon Kendra
- Integrácia s Amazon Polly
- Integrácia s AWS Lambda
- Contact center integrations
- Amazon Connect
- Genesys Cloud CX
- Amazon Chime SDK
- AWS Contact Center Intelligence (CCI)
Amazon Bedrock
Navrhnutý na vytváranie rozširovateľných generative AI aplikácií s foundation modelmi.
Výber modelov :
- Amazon Titan
- Jurassic
- Claude
- Llama 2
- Stable Diffusion
- Command
Amazon Bedrock možno použiť na zostavenie asistentov, ktorí rozumejú požiadavkám používateľov, automaticky rozdeľujú úlohy, zapájajú sa do dialógu na zhromažďovanie informácií a prijímajú opatrenia na splnenie požiadavky.
Môže byť tiež navrhnutý tak, aby vykonával vyhľadávanie, sumarizáciu textu, generovanie obrázkov a generovanie textu.
AI služby pre rôzne odvetvia a použitia
- Detektory anomálií
- Preklad textu
- Rozhrania API pre tvár
- Počítačové videnie
- Inteligentné odporúčania
- Predpovede
- Generatívna AI na navrhovanie dizajnu produktov
- Generatívna AI na vytváranie blogov a marketingových textov
- a oveľa viac
Zhrnutie
AI, ML, Generative AI sú veľmi často používané výrazy na prispôsobenie sa rastu a úspechu podnikania. Vývoj technológií AI je rýchlejší ako implementácia do reálneho života a často spôsobuje zmätok a stres. ML, AI, Generative AI sú úzko spojené s potrebou veľmi výkonných výpočtov, pamäťovými požiadavkami, požiadavkami GPU a požiadavkami na úložisko, ktoré presahujú možnosti aj tých najväčších podnikov. Najlepšou možnosťou, ako ich využiť, je použiť ich v cloude a z cloudu. Druhým dôležitým rozhodnutím je použiť ich na správny účel a proces. Odporúčame vybrať si dobrého partnera, ktorý má multicloudové znalosti, aby vám odporučil tie správne služby so správnymi vlastnosťami. V tejto novinke sme uviedli niekoľko možností od rôznych poskytovateľov cloudu. CCW sa učí a tvrdo pracuje, aby vás podporila na tejto ceste k využitiu AI pre vás.
Späť na Novinky