Genesys G-Summit 2018 Bratislava
25. 6. 2018
G-Summit 2018 Bratislava
Po Novembrovom G-Summite v Prahe sme mali príležitosť na pozvanie Genesysu zúčastnit sa G-Summitu v Bratislave konaného 21.06.2018. Zúčastnení boli zákazníci a partneri predovšetkým zo Slovenska. Boli sme prekvapení, aký krok vpred urobil Genesys za polroka. Genesys je stále podľa všetkých ratingových agentúr čislo 1 v oblasti kontaktných centier. V oblasti, ktorá dnes rezonuje v IT ako je umelá inteligencia, chatboty, kde Genesys na jeseň ponúkal Kate Gateway, je dnes Kate Framework. Genesys medzi časom získal AI produkt a vo všetkých oblastiach urobil neuveriteľný progress.
Genesys prezentoval nový produkt : - Alto Cloud AI (https://www.altocloud.com/), ktorý v sebe ako je z názvu zrejmé obsahuje umelú inteligenciu a slúži na podporu customer journey v reálnom čase a predikuje šancu vyhrať zákazníka a predať. Firma, ktorá má nasadené toto riešenie spolu s Genesys contact centrom môže reálnom čase inteligentne reagovať na zákaznícku cestu cez komunikačné kanály firmy a tým podporiť predaj produktov a zvýšiť zákaznícku spokojnosť. Ak by mal zákazník záujem, ponúka Genesys Promotion Program s proof of conceptom.
Spomenieme aj niekoľko vizionárskych myšlienok Genesys tímu ohľadne budúcnosti zákazníckej komunikácie :
asynchrónna komunikácia typu push notification s históriou je budúcnosť komunikácie so zákazníkmi
- asynchrónna komunikácia typu push notification s históriou je budúcnosť komunikácie so zákazníkmi
- video bude číslo 1 kanál na komunikáciu
- avatars, robots a chatbots budú nadobúdať stále vyššie nasadenie v CX komunikácii
- chatbot je buzzword, ale dôležité je ho správne nasadiť a vytvoriť správne usecases.
Ďalšia veľmi zaujimavá prezentácia bola ohľadne podľa nás revolučného a veľmi atraktívneho produktu Workload Management (https://www.genesys.com/definitions/what-is-workload-management), kde sa očakáva až 20% FTE úspora. Dá sa využiť pre IT helpdesky, workforce management tímov pracujúcich v teréne pri inštalácii služieb telekomunikačného operátora, vodárenskych, plynárenských a energetických firiem, všeobecne pre efektivné plánovanie zdrojov.
Najlepšie si Genesys nechal na koniec. Genesys PureCloud (https://www.genesys.com/purecloud) Neuveriteľne rýchle rastúce plne cloudové kontaktné centrum, kde každý týždeň pribúdajú funkcionality. Zákazník sa nemusí o nič starať. PureCloud je deploynutý na Amazon Web Services, s najväčším výkonom, dostupnosťou a bezpečnosťou, aká sa dnes vo svete IT dá dosiahnuť. Jednotlivé funkionality sú programované do microservisov, ktoré si vedia dynamicky alokovať cpu, pamäť a výkon a v danom čase má zákazník najväčší výkon aký si vie predstaviť. Obsahuje všetko, čo si len viete v riešení predstaviť vrátane co-browsingu, webchatu, kapmaňového modulu, IVR. Viac info na (https://help.mypurecloud.com/).
Máme pre vás novinku, CCW bude oficiálny partner pre PureCloud a práve pripravujeme a školíme našich konzultantov, aby sme túto inováciu priniesli do nášho regiónu.
Späť na Novinky