Strojové učenie a umelá inteligencia a ich aplikácie v riešeniach starostlivosti o zákazníkov sú logickým pokračovaním nášho 20-ročného úsilia a demokratizácia cloudov a technológií je dostupná každému zákazníkovi. Prinášame vám ich aplikácie.:
Chatbot
Generative AI Foundation Models based Chatbot
Navrhujeme, implementujeme a dodávame chatbota založeného na základných modeloch (FM) od popredných startupov, ako sú Cohere, AI21, Claude, Amazon Titan, pomocou generatívnej AI pre prípady použitia podnikových chatbotov. Rozširujeme ich o rozšírené generovanie vyhľadávania (RAG), aby sme získali najnovšie obchodné údaje a kontext. Naučíme chatbota práve témy a kontext vášho podnikania a pre vaše potreby. Nasadzujeme ho do cloudu aj na premise.
Oracle Digital Assistant
Povedz Ahoj firemnej konverzačnej umelej inteligencii
CCW ponúka poradenstvo, konfiguráciu, vývoj a integráciu Oracle Digital Assistanta, tzv. chatbota. Oracle Digital Assistant poskytuje kompletnú platformu AI na vytváranie konverzačných dialógov pre obchodné aplikácie prostredníctvom textových, chatových a hlasových rozhraní.
Platforma nazývaná konverzačná platforma na báze umelej inteligencie ponúka nasledovné funkcionality :
- Generative AI
- Nature language understanding a machine learning
- AI-powered hlas
- Analytiku a prehľady
- Editor konverzačného toku
- Tréner dial´gu a domény
- viacjazyčná jazyková podpora / CCW vie podporiť aj SK, CZ, HU , UA, PL jazyky/
- podpora všetkých integračných kanálov
- automatický bot-to-agent transfer
Kľúčové vlastnosti :
- Konverzačné riadenie dialógu
- používatelský kontext,
- Hierarchie,
- Typy dialógov.
- Rozširené porozumenie reči (NLU) a použitie umelej inteligencie
- Porozumenie vstupných textov od použivateľa/zákazníka,
- Vyvinuté pre firemné použitie,
- Viacjazyčné,
- Generatívna umelá inteligencia.
- No-code / Low-Code Platforma
- Otvorení platforma,
- ľahko integrovateľná,
- vizuálný flow pre riadenie,
- headless API.
- jeden asistant pre všetky aplikácie,
- predpripravené schopnosti a vzory,
- viacúčelový,
- proaktívne a prediktívne nasadenie,
- komplexné interakcie s viacfunkčnými schopnosťami,
- multimodalita v používateľských interakciách,
- generatívna umelá inteligencia s SQL dialógmi.
Viac informácií https://www.oracle.com/chatbots/
Menu driven Chatbot
- single page app naprogramovaná v Angular
- Používa REST APIpre komunikáciu s kontaktným centrom, CRM a backendom
- Google map api na lokalizáciu a geocoding
- nasadená v dokeroch a môže byť aj v cloude aj u zákazníka
- riadenie dialógu pomocou json konfigurácie
- môže byť integrovaný s AI cloud službami na preklad, rozpoznávanie emócie a kategorizáciu.
Microsoft Azure OpenAI Conversational AI
Roboty generované AI, otázky a odpovede a riešenia kontaktných centier na zefektívnenie a zlepšenie služieb zákazníkom.
Modely GPT-35-Turbo a GPT-4 sú jazykové modely, ktoré sú optimalizované pre konverzačné rozhrania. Modely sa správajú inak ako staršie modely GPT-3. Predchádzajúce modely boli text-in a text-out, čo znamená, že akceptovali reťazec výzvy a vrátili dokončenie, ktoré sa pridalo k výzve. Modely GPT-35-Turbo a GPT-4 však umožňujú konverzáciu a odosielanie správ. Modely očakávajú vstup naformátovaný v špecifickom formáte prepisu podobnom chatu a vrátia dokončenie, ktoré predstavuje správu napísanú modelom v chate. Aj keď bol tento formát navrhnutý špeciálne pre konverzácie s viacerými odbočkami, zistíte, že môže dobre fungovať aj v situáciách bez četu.
V Azure OpenAI existujú dve rôzne možnosti interakcie s týmito typmi modelov:
- Chat Completion API.
- Completion API with Chat Markup Language (ChatML).
Niektoré vzorové prípady použitia pre vlastné scenáre Azure OpenAI pre konverzačnú AI:
- Azure OpenAI Virtual Assistant
- AI Powered Call Center Intelligence Accelerator
- Enterprise Chat with Azure Search
Azure AI Bot Service
slúži na návrh a implementáciu enterprise-grade konverzačných AI botov.
Amazon Lex
je určený na vývoj botov s konverzačným AI.
Amazon Lex, poháňaný rovnakou technológiou ako Alexa, vám poskytuje nástroje na riešenie náročných problémov hlbokého učenia, ako je rozpoznávanie reči a porozumenie jazyka, prostredníctvom ľahko použiteľnej plne spravovanej služby. Amazon Lex sa integruje s AWS Lambda, ktorú môžete použiť na jednoduché spúšťanie funkcií na vykonávanie vašej back-endovej obchodnej logiky na získavanie a aktualizácie údajov. Po vytvorení môže byť váš robot nasadený priamo na chatovacie platformy, mobilných klientov a zariadenia internetu vecí. Poskytnuté prehľady môžete použiť aj na sledovanie metrík vášho robota. Amazon Lex poskytuje škálovateľné, bezpečné, ľahko použiteľné komplexné riešenie na vytváranie, publikovanie a monitorovanie vašich robotov.
- Prirodzené konverzácie
- Vysokokvalitné rozpoznávanie reči a porozumenie prirodzenému jazyku
- Správa kontextu
- Podpora 8 kHz telefonovania
- Viac-kolový dialóg
- Vývojová produktivita
- Nástroj na tvorbu vizuálnej konverzácie
- Výkonné možnosti správy životného cyklu
- Nasadenie jedným kliknutím na viacero platforiem
- Streamovanie konverzácií
- AWS integrácia služieb
- Integrácia s Amazon Kendra
- Integrácia s Amazon Polly
- Integrácia s AWS Lambda
- Contact center integrations
- Amazon Connect
- Genesys Cloud CX
- Amazon Chime SDK
- AWS Contact Center Intelligence (CCI)
Amazon Bedrock
Navrhnutý na vytváranie rozširovateľných generative AI aplikácií s foundation modelmi.
Výber modelov :
- Amazon Titan
- Jurassic
- Claude
- Llama 2
- Stable Diffusion
- Command
Amazon Bedrock možno použiť na zostavenie asistentov, ktorí rozumejú požiadavkám používateľov, automaticky rozdeľujú úlohy, zapájajú sa do dialógu na zhromažďovanie informácií a prijímajú opatrenia na splnenie požiadavky.
Môže byť tiež navrhnutý tak, aby vykonával vyhľadávanie, sumarizáciu textu, generovanie obrázkov a generovanie textu.
Automatizácia IT procesov a funkcionalít pomocou AI
- využitie generatávnej umelej inteligencii s FM a RAG na škálovateľné aplikácie AI
- klasifikácia a routovanie interakcií pomocou umelej inteligencie na základe obsahu, emócie a naliehavosti
- automatizácia procesov
- GDPR ochrana dát ich identifikovaním a chránením
- IT bezpečnosť
- Devops bot
Language Services
Pochopenie prirodzeného jazyka (NLU) sa používa na získavanie informácií z dokumentov, e-mailov, chatov a komunikácie so zákazníkmi. Na základe použitého modelu je možné zistiť jazyk, zákaznícky sentiment a názory, klasifikáciu textu. Všetky tieto informácie možno použiť na organizáciu obchodných procesov, ako je napríklad uprednostňovanie e-mailov na smerovanie, automatické uzatváranie nárokov, servisné požiadavky.
Jazyková AI môže vykonávať nasledujúce úlohy :
- Analýza sentimentu a hľadanie názorov a spätnej väzby
- zistiť jazyk
- klasifikovať text a extrahovať informáciu z neho
- Detekcia a zamaskovanie GDPR dát v texte, formulároch
- Zhrnutie obsahu dokumentu
- Zhrnutie obsahu konverzácie
Azure AI Language Studio
Azure Príklad analýzy sentimentu pomocou Azure AI Language Studio pomocou služby Azure AI Language analyzuje sťažnosť zákazníka na návštevu telco obchodu v nákupnom stredisku.
AWS Amazon Comprehend
Príklad AWS režimu analýzy osobne identifikovateľných informácií (PII) v službe AWS Comprehend
API call
{
"Text": "Good day,\nI want to complain about your service at your store in OC Central. I wanted to buy a flat rate, but there was no one in the store willing to attend to me. When I came for advice I was told your systems were down and I should come another day. I am very dissatisfied.\nSincerely,\nJozef Novák",
"LanguageCode": "en"
}
Result
{ "Entities": [ { "Score": 0.9995710253715515, "Type": "ADDRESS", "BeginOffset": 65, "EndOffset": 75 }, { "Score": 0.9999931454658508, "Type": "NAME", "BeginOffset": 288, "EndOffset": 299 } ]
}
Oracle Cloud Infrastructure AI Service – Language
OCI Príklad komplexnej analýzy pomocou detekcie jazyka, klasifikácie textu, rozpoznávania pomenovaných entít, extrakcie kľúčových fráz, analýzy sentimentu.
AI služby pre rôzne odvetvia a použitia
- Detektory anomálií
- Preklad textu
- Rozhrania API pre tvár
- Počítačové videnie
- Inteligentné odporúčania
- Predpovede
- Generatívna AI na navrhovanie dizajnu produktov
- Generatívna AI na vytváranie blogov a marketingových textov
- a oveľa viac
Máme poznatky na nasadenie umelej inteligencie od návrhu , po prípravu až po použitie presne podľa potrieb.