Zlepšenie asistenčných služieb poistovní pre motoristov vďaka Siebel Open UI portálu a GPS monitorovaniu.
5. 6. 2017
Naša firma sa podieľa na implementácii riešenia umožňujúceho zlepšiť prístup k asistenčným službám poisťovne motoristom. Vo vrchole turistickej sezóny nestíha asistenčné kontaktné centrum obsluhovať množstvo dotazov na pomoc. Kontaktné centrum využívajúce Siebel CRM s Open UI vo verzii IP15, prevádzkuje aj Partnerportal vertikálu. V prípade, že motorista nebude okamžite obslúžený, má možnosť pomocou IVR vypýtať si URL na samoobslužný portál a tam si objednať pomoc. Portál na báze Siebel Open UI si sám zistí jeho polohu, preverí poistné krytie, založí škodovú udalosť a privolá najbližšiu pomoc.
CCW ponúka know how ohľadne implementácie kontaktných centier, Siebel Open UI ako aj prevádzkuje GPS monitorovacie riešenie Monit7, ktoré vie ešte viac zautomatizovať asistenčnú pomoc.
Participujeme aj na volaní pomoci prostredníctvom integrovaných tlačídiel priamo výrobvami aút.
Kontaktujte nás pre viac informácií.
Späť na Novinky