Smerovanie Oracle Siebel CRM pre roky 2025 a 2026
31. 1. 2025
Spoločnosť Oracle zverejnila koncom roku 2024 smerovanie a inovácie pre Oracle Siebel CRM pre roky 2025 a 2026.
Stratégia pre tieto roky je ovplyvňovaná trendami na trhu ako je použite genAI pri procesoch starostlivosti o zákazníkov , user experience UX na prvom mieste v súlade s agiltiou poskytujúcou nasadenie riešení v Cloude, integrovateľnosť s agilnými mokroservisami a dôraz na dátovocentrický prístup.
Deployment Oracle Siebel CRM do Oracle cloudu /OCI/
Zákazníci, ktorí používajú Oracle Siebel CRM v Oracle Cloude OCI môžu znížiť TCO / Total Cost of Ownership/ o vyšše 50%. Všetky implementované princípy sa riadia odporúčaniami cloud native principles na zníženie TCO a pre continuous delivery and integration CI/CD.
Siebel Cloud Manager /SCM/ umožňuje rýchly lift-and-shift riešenia do OCI. Rovnako umožňuje greenfield inštaláciu v OCI. Podporuje rovnako onprem ako aj in the cloud databázy. Nezabudlo sa ani na efektívny monitoring všetkých zdrojov a procesov. Pre ďalšie roky sa plánuje dodávka templatov na efektívny scaling, vylepšenie CI/CD, monitorovanie a natívnych cloudových zdrojov. Nezanedbateľná je aj možnosť automatických updatov, ktoré su pre zákazníka neviditeľné by the design.
Pre Telekomunikácie – Digital Business Experience
Oracle Siebel CRM pokračuje v špecializácii na špecifické potreby telekomunikačných firiem, najmä v oblasti konfigurácií produktov, katalógu služieb, naceňovanie a celkový order management. Proaktívna starostlivosť o zákazníkov je kľúčový filozofia nových inovácií.
Medzi kľúčové komponenty patrí :
- Enterprise produktový katalóg
- Siebel CRM ako nástroj na náber objednávok pre všetky asistované aj selfcare kanály
- Spracovanie a aorchestrácia objednávok
Chatbot Oracle Digital Assistant /ODA/
Na zníženie nákladov pre prevádzku a starostlivosť o zákazníkov je výhodné nasadenie chatbota. Siebel CRM je natívne priamo a rýchlo integrovateľná s ODA , ktorý využíva umelú inteloigenciu a všetky modality ako hlas, textm video na obsluhovanie zákazníkov či pri predaji, či pri podpore.báza
OCI Generative AI Service a OCI AI Services
Využitie oracle generative AI a AI služieb je možné posunúť využitie CRM a starostlivosť o zákazníkov do iného rozmeru. Agenti môžu dostávať riešenie zákazníckých požiadaviek počas komunikácie využitím RAG nad interným KB. Vaše komunikačné kanály možu vďaka genAI obsluhovať zákazníkov vo všetkých jazykoch. Rovnako mnohé požiadavky zákazníkov môžu byť zodpovedané automaticky a okamžite.
Oracle 23ai Databáza
Táto verzia podporuje využitie LLM zavedením nového dátového typu vektoru a operácie s ním a tým ešte lepšie začať využívať výhody LLM a genAI.
Medzi ďalšie inovácie spomenieme :
- Customer Order Management
- Podpora Kafka integrácie
- Siebel Search a Inteligent Search využívajúce genAI a RAG
- Redwood UX
- Process-Drived Guided UX
- Multicloud operations
- Siebel Mobile
- Customer 360
- Webtools a Workspaces pre developerov
- Test driven development
- Siebel Open Integration
- Tesná integrácie s OCI službami
Späť na Novinky