Novinky

5. 2. 2021This year is absolutely go to upgrade Oracle Siebel CRM to 21.X version. Here is why :
Čítať viac »

29. 1. 2021 Nové pracovné pozície
Čítať viac »

24. 9. 2020 CCW je certifikovaný registrovaný konzultačný partner AWS Cloudu.
Čítať viac »
15. 5. 2020 Hľadáme šikovného devopsáka v CI/CD SAFe ekosystéme pre kľúčové CRM riešenie zahraničného klienta s pokročilou znalosťou nemeckého jazyka. Práca je z Bratislavy.
Čítať viac »
21. 4. 2020 Riadený proces , ktorý podporuje zákazníkov v poisťovníctve tým, že naviguje a riadi agenta kontaktného centra nevyhnutnými krokmi, ktoré treba na obsluhu zákazníka.
Čítať viac »
8. 4. 2020 Oracle písalo o CCW vo svojom Partner Spotlight blogu.
Čítať viac »

22. 1. 2020 CCW prezentácia integrácie Siebel CRM s kontaktným centrom založenom na Skype for Business na prvom tohtoročnom Siebel CRM Virtual Customer Advisory Board.
Čítať viac »
25. 10. 2019Mobilný operátor O2 Slovensko spustil tento týždeň v svojom kontaktnom centre do prevádzky nový komunikačný kanál – spätné volanie alebo tzv. Callback. Zavedenie nového kanálu si vyžadovalo implementáciu na strane kontaktného centra – Genesys, na strane klientskej aplikácie Genesys Workspace Desktop Edition a na strane zákazníckeho portálu O4.
Čítať viac »
4. 10. 2019Apigee od Googlu je odpoveď na výzvu prepojiť viaceré cloudy od rôznych poskytovateľov s systémami u zákazníka, dávajúci požadovanú flexibilitu, bezpečnosť a kompatibilitu.
Čítať viac »
20. 9. 2019 CCW sa ladí na #1 cloud worlds CRM Salesforce.
Čítať viac »
19. 9. 2019 Oracle ohlásil v San Francisco na Oracle Open World 2019 prvý a jediný autonómny operačný systém Linux v GEN2 Oracle cloude.
Čítať viac »
30. 7. 2019Asistenčné oddelenie švajčiarskej poisťovne používa Oracle Siebel CRM ako hlavný systém riešenia škodových udalostí. Vznikla požiadavka pre rozšírenie procesu prepravy / transportu vozidiel v rámci CRM. Cieľom rozšírenia procesu bola integrácia so službami geokódovania a plánovania trás pomocou Google maps. To umožnilo používateľom plánovať v službe Google maps trasy odtiahnutia vozidiel jedným kliknutím v CRM systéme.
Čítať viac »
2. 7. 2019Mobilný operátor O2 v týchto dňoch uviedol do prevádzky kampaňový modul svojho portálu O4. Portál O4 sa už pred časom stal hlavným zákazníckym systémom mobilného operátora a postupne je obohacovaný o moduly, ktoré boli súčasťou predošlého CRM systému. Tentokrát prišiel rad na modul pre podporu marketingových a predajných kampaní.
Čítať viac »
3. 6. 2019Kontaktné centrum a oddelenie asistenčných služieb vybranej švajčiarskej poisťovne úspešne nasadilo nové riešenie kontaktného centra od spoločnosti Luware. Riešenie je založené technológií Skype for Business a je prepojené so zákazníckou aplikáciou na báze Oracle Siebel CRM. Riešenie využíva hlasový, emailový, faxový a sms kanály pre komunikáciu so zákazníkmi, ktoré sú plne integrované v CRM aplikácii Oracle Siebel.
Čítať viac »
2. 5. 2019Poisťovňa právnej ochrany vo Švajčiarsku predstavila nové riešenie kontaktného centra založené na Skype for Business a technológii od spoločnosti Luware Company a jej integrácii CTI s Oracle Siebel CRM.
Čítať viac »
18. 3. 2019 Pre nášho zákazníka O2 sme vyvinuli modul pre integráciu CTI aplikácie Genesys WDE a ich nového zákazníckeho portálu O4, kde sme implementovali 2 nové procesy.
Čítať viac »

12. 11. 2018CCW team attended Websumit 2018 in Lisabon, Portugal and shares it observations and takeaways.
Čítať viac »
25. 10. 2018Zúčastnili sme sa podujatia Genesys G-Summit, ktoré sa konalo v Prahe 18.11.2018. G-Summit je každoročné stretnutie partnerov a zákazníkov firmy Genesys, kde sa prezentujú a diskutujú najnovšie trendy, aplikácie, riešenia, smerovanie a stratégia pre platformy zákazníckej skúsenosti, založené na riešení Genesys.
Čítať viac »
5. 9. 2018Pre nášho zákazníka – mobilného telekomunikačného operátora - O2 Slovensko, sme vyvinuli integráciu aplikácie Genesys Workspace Desktop Edition a ich zákazníckeho portálu “O4” pre komunikačný kanál chatu.
Čítať viac »

25. 6. 2018 Mali sme možnosť po druhý raz navštíviť Genesys G-Summit, tentoraz v Bratislave s veľmi zaujímavým obsahom a prinášame Vám zaujimavé informácie, čo Genesys ponúka svojim zákazníkom v oblasti CX a kontaktných centier.
Čítať viac »
13. 4. 2018Oracle ohlásilo na koniec apríla 2018 vydanie novej verzie Oracle Siebel CRM IP2018. Prinášame Vám popis najnovších funkcionalít.
Čítať viac »
1. 3. 2018 Presťahovali sme sa do nových priestorov v Bratislave. Príďte nás navštíviť.
Čítať viac »
6. 2. 2018 Hľadáme CTI Genesys konzultanta na posilnenie nášho tímu.
Čítať viac »
19. 12. 2017 Umelá inteligencia a počitačové učenie v aplikácií IT riešení na interakciu so zákazníkmi. CCW vás prevedie k 4. digitálnej revolúcii a k aplikácii umelej inteligencii k razantnému zlepšeniu Vášho biznisu a starostlivosti o zákazníkov. Máme na to všetky predpoklady a talenty.
Čítať viac »

16. 12. 2017Pre klienta z oblasti poisťovníctva sme zrealizovali upgrade CTI integrácie na báze Gplus Adaptéra medzi Oracle Siebel CRM a Genesys pre komunikačné kanály: hlas, email, fax, sms.
Čítať viac »
6. 11. 20172.11 sa v Prahe konalo podujatie G-Summit, ktorého sme sa zúčastnili. G-Summit je každoročné stretnutie partnerov a zákazníkov firmy Genesys, kde sa prezentujú a diskutujú najnovšie trendy v oblasti kontaktných centier.
Čítať viac »
14. 9. 2017 S ohlásením novej Siebel CRM IP17 verzii sa pre všetých klientov, ktorí ešte nemajú Open UI GUI technológiu a fungujú na ActiveX otvorila príležitosť upgradovať na najnovšiu IP17 verziu. Ponúkame ako novinku takúto inovačnu a modernizačnu implementáciu pre existujúce Siebel CRM inštalácie.
Čítať viac »
5. 6. 2017 GPS monitorovanie a Siebel Open portálové riešenia pomáhajú zlepšiť asistenčné služby poskytované poisťovňami pre motoristov vo Švajčiarsku.
Čítať viac »

20. 3. 2017Pre klienta z oblasti poisťovníctva sme zrealizovali integráciu komunikačnej platformy Skype for Business a Oracle CRM riešenia.
Čítať viac »
5. 3. 2017Pre klienta z oblasti poisťovníctva sme úspešne dodali Open UI migráciu pre Oracle Siebel CRM verzie IP15.
Čítať viac »

23. 3. 2016Všetko na svete sa točí okolo žien a peňazí. Znásobenie efektu monitorovania vozidiel a ušetrenie peňazí minutých na pohonné látky vozového parku umožňuje CAN Busové diaľkové sledovanie spotreby paliva tečúceho cez trysky do motora.
Čítať viac »

23. 3. 2016V 500 gramoch hmoty výkon a úžitkové vlastnosti ako v nadupanom desktope.
Čítať viac »

16. 3. 2016Pre klienta z oblasti telekomunikácií sme realizovali implementáciu riešenia Genesys WDE a hlasovú CTI integráciu s riešením Oracle Siebel CRM a zákazníckym portálom.
Čítať viac »