CRM

Riadenie vzťahov so zákazníkmi a jeho sprevádzanie počas všetkých fáz Čítať viac »

CTI

Nasadzovanie moderných multimediálnych kontaktných centier. Čítať viac »

MONIT7

Najmodernejšie GPS monitorovanie áut a osôb na trhu. Čítať viac »

Umelá Inteligencia

Venujeme sa aplikovaniu umelej inteligencii a počítačového učenia v CX systémoch Čítať viac »

Pre Oracle Siebel CRM zrealizujeme Open UI Migraciu a Upgrade

  • Referencie
  • |
  • Inovácie
  • |
  • Performance
Kontaktujte nás

Novinky CCW

CCW prezentácia na Siebel Virtual CAB 2020

22. 1. 2020

 CCW prezentácia  integrácie Siebel CRM s kontaktným centrom založenom na Skype for Business na prvom tohtoročnom Siebel CRM  Virtual Customer Advisory Board.

Čítať viac »

Komunikačný kanál – spätné volanie a jeho integrácia v Genesys WDE so zakaznickym portálom

25. 10. 2019

Mobilný operátor O2 Slovensko spustil tento týždeň v svojom kontaktnom centre do prevádzky nový komunikačný kanál – spätné volanie alebo tzv. Callback. Zavedenie nového kanálu si vyžadovalo implementáciu na strane kontaktného centra – Genesys, na strane klientskej aplikácie Genesys Workspace Desktop Edition a na strane zákazníckeho portálu O4. 

Čítať viac »

Z blogu vyberáme

How to read not visible field in the Presentation Model of Open UI

30. 1. 2020

 We describe how to read not in the applet visible fields in the Siebel CRM Open UI PM script.

Čítať viac »

How to setup Email Response Module - POP3, SMTP with Office365

9. 1. 2020

This blog page deals with detailed description of configuration procedure for both protocols POP3 and SMTP.
Office 365 supports secure protocols SSL, TLS for both POP3 and SMTP.  Siebel supports secure POP3 configuration by using external Java libraries only, the same is valid for IMAP protocol. Sending emails using SMTP is supported for SSL or TLS with Siebel native sscmmail library. 

Čítať viac »

Niektorí z našich skvelých klientov

client1
client2
client3
client4