CRM

Riadenie vzťahov so zákazníkmi a jeho sprevádzanie počas všetkých fáz Čítať viac »

CTI

Nasadzovanie moderných multimediálnych kontaktných centier. Čítať viac »

MONIT7

Najmodernejšie GPS monitorovanie áut a osôb na trhu. Čítať viac »

Umelá Inteligencia

Venujeme sa aplikovaniu umelej inteligencii a počítačového učenia v CX systémoch Čítať viac »

Pre Oracle Siebel CRM zrealizujeme Open UI Migraciu a Upgrade

  • Referencie
  • |
  • Inovácie
  • |
  • Performance
Kontaktujte nás

Novinky CCW

Devops špecialista CRM systému v CI/CD SAFe ekosystéme

15. 5. 2020

 Hľadáme šikovného devopsáka v CI/CD SAFe ekosystéme pre kľúčové CRM riešenie zahraničného klienta s pokročilou znalosťou nemeckého jazyka. Práca je z Bratislavy.

Čítať viac »

Nový asistovaný proces na rýchlejšiu podporu špecifických procesov poisťovne.

21. 4. 2020

 Riadený proces , ktorý podporuje zákazníkov v poisťovníctve tým, že naviguje a riadi agenta kontaktného centra nevyhnutnými krokmi, ktoré treba na obsluhu zákazníka.

Čítať viac »

Z blogu vyberáme

Seamless repository upgrade with new utility starting with Siebel IP2020 PS3+

26. 6. 2020

 Seamless repository upgrade for Siebel CRM IP2020 PS4 with few hints to finish it.

Čítať viac »

How to configure logging for Tomcats and Siebel Gateway in IP18+

5. 6. 2020

Oracle Siebel CRM since IP17 has changed the architecture. Since IP17 Siebel CRM uses Tomcat as the application container in the architecture for different purposes and funtionalities.Therefore Tomcat has become an important part of the architecture and it is worth to know how to troubleshoot it, analyze logs, tune etc. In this blog we will focus on how to set up different type of logging. 

Čítať viac »

Niektorí z našich skvelých klientov

client1
client2
client3
client4