CRM

Riadenie vzťahov so zákazníkmi a jeho sprevádzanie počas všetkých fáz Čítať viac »

CTI

Nasadzovanie moderných multimediálnych kontaktných centier. Čítať viac »

MONIT7

Najmodernejšie GPS monitorovanie áut a osôb na trhu. Čítať viac »

Umelá Inteligencia

Venujeme sa aplikovaniu umelej inteligencii a počítačového učenia v CX systémoch Čítať viac »

Pre Oracle Siebel CRM zrealizujeme Open UI Migraciu a Upgrade

  • Referencie
  • |
  • Inovácie
  • |
  • Performance
Kontaktujte nás

Novinky CCW

Integrácia Genesys Workspace Desktop s novým portálom operátora

18. 3. 2019

Pre nášho zákazníka O2 sme vyvinuli modul pre integráciu CTI aplikácie Genesys WDE a ich nového zákazníckeho portálu O4, kde sme implementovali 2 nové procesy.

Čítať viac »

Websummit 2018 Lisabon

12. 11. 2018

CCW team attended Websumit 2018 in Lisabon, Portugal and shares it observations and takeaways.

Čítať viac »

Z blogu vyberáme

How to configure AI tomcat caching in Siebel IP2017+ in order to make portlet refresh working

3. 4. 2019

 We give an overview and background information about caching configuration in tomcat AI for Siebel IP2017+, so dynamic context is not cached and refresh in portlet framework is working.

Čítať viac »

How to enable tracing REST Outbound calls in Siebel IP17 and higher

21. 2. 2019

 We want to share with the Community how to trace Siebel Outbound REST calls in Oracle Siebel CRM IP2017 and higher

Čítať viac »

Niektorí z našich skvelých klientov

client1
client2
client3
client4