CRM

Riadenie vzťahov so zákazníkmi a jeho sprevádzanie počas všetkých fáz Čítať viac »

CTI

Nasadzovanie moderných multimediálnych kontaktných centier. Čítať viac »

MONIT7

Najmodernejšie GPS monitorovanie áut a osôb na trhu. Čítať viac »

Umelá Inteligencia

Venujeme sa aplikovaniu umelej inteligencii a počítačového učenia v CX systémoch Čítať viac »

Pre Oracle Siebel CRM zrealizujeme Open UI Migraciu a Upgrade

  • Referencie
  • |
  • Inovácie
  • |
  • Performance
Kontaktujte nás

Novinky CCW

Devops špecialista CRM systému v CI/CD SAFe ekosystéme

15. 5. 2020

 Hľadáme šikovného devopsáka v CI/CD SAFe ekosystéme pre kľúčové CRM riešenie zahraničného klienta s pokročilou znalosťou nemeckého jazyka. Práca je z Bratislavy.

Čítať viac »

Nový asistovaný proces na rýchlejšiu podporu špecifických procesov poisťovne.

21. 4. 2020

 Riadený proces , ktorý podporuje zákazníkov v poisťovníctve tým, že naviguje a riadi agenta kontaktného centra nevyhnutnými krokmi, ktoré treba na obsluhu zákazníka.

Čítať viac »

Z blogu vyberáme

How to analyze core dump files of Siebel process

10. 8. 2020

To know and understand the root cause of a crash of any Siebel process can marginally improve the quality of service Siebel CRM is providing to customer. In this blog we will describe how to setup the generation of the core files and how to determine the place in code, which causes the crash of the process. Knowing the rootcause then speed up process of developing the patch or getting any kind of workaround that minimizes occurence or even fix the problem. 

Čítať viac »

Troubleshooting of SMTP Siebel email send with Office365

17. 7. 2020

This blog describes in details how to troubleshoot sending emails from Siebel using Azure Office365. The steps are mentioned how to simulate sending email using console the exact same way Siebel does.

Čítať viac »

Niektorí z našich skvelých klientov

client1
client2
client3
client4