CRM

Riadenie vzťahov so zákazníkmi a jeho sprevádzanie počas všetkých fáz Čítať viac »

CTI

Nasadzovanie moderných multimediálnych kontaktných centier. Čítať viac »

MONIT7

Najmodernejšie GPS monitorovanie áut a osôb na trhu. Čítať viac »

AWS

Sme certifikovaní špecialisti pre migráciu a vývoj v AWS cloude. Čítať viac »

Úspešne Vás prevedieme do Cloudu.

  • Stratégia
  • |
  • Migrácia
  • |
  • DevOps
Kontaktujte nás

Novinky CCW

Emailová komunikácia v agentskej aplikácii kontaktného centra integrovaná so zákazníckym portálom

14. 11. 2022

Telekomunikačný operátor využíva kontaktné centrum Genesys, a dedikovanú agentskú aplikáciu Genesys Workspace Desktop cez ktoré agenti prijímajú všetky interakcie kontaktného centra - hovory, kampane, chat, spätné volania. Množina komunikačných kanálov bola rozšírená o emailovú komunikáciu. 
Pridaním emailového kanála operátor sústredil, zjednotil a zintegroval obsluhu všetkých komunikačných kanálov do jednej agentskej aplikácie, nakoľko emailový kanál bol jediný obsluhovaný v inej aplikácii.

Čítať viac »

Umelá inteligencia predstavená v novej verzii Oracle Siebel CRM 22.10

19. 10. 2022

Prvé dve použitia umelej inteligencie pre kontaktné centrá v Siebel CRM.

Čítať viac »

Z blogu vyberáme

Useful XSLT transformations for XML payloads

24. 11. 2022

Useful transformation for XML using XSLT to remove namespace prefixes, remove nodes based on condition, replace elements etc.

Čítať viac »

Setup, test and validate OAuth2 authentication access of Azure Cloud Exchange POP3 accounts

22. 11. 2022

In this blog, we will provide detailed procedure how to setup, test and validate that email accounts in Azure Online Exchange are correctly configured and accessible using POP3 OAuth2 authentication. 

Čítať viac »

Niektorí z našich skvelých klientov

client1
client2
client3
client4